UWV - Mijn UWV FAQ
Wat is Mijn UWV? ▶
Mijn UWV is de online omgeving waar u uw uitkeringszaken kunt regelen, zoals het doorgeven van wijzigingen, het inzien van betalingen en het uploaden van documenten.
➡️ Ga naar Mijn UWV
➡️ Ga naar Mijn UWV
Hoe log ik in op Mijn UWV? ▶
U logt in op Mijn UWV met uw DigiD. U heeft mogelijk extra verificatie nodig via de DigiD-app of sms-controle.
➡️ Vraag DigiD aan
➡️ Vraag DigiD aan
Hoe kan ik mijn uitkeringsspecificatie bekijken? ▶
Log in op Mijn UWV en ga naar 'Mijn documenten'. Hier kunt u uw specificaties en brieven van UWV downloaden.
➡️ Bekijk uw documenten
➡️ Bekijk uw documenten
Hoe geef ik een wijziging door aan UWV? ▶
U kunt wijzigingen in uw situatie, zoals inkomsten of adres, doorgeven via Mijn UWV onder 'Wijzigingen doorgeven'.
➡️ Wijzigingen doorgeven
➡️ Wijzigingen doorgeven
Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen? ▶
Controleer of uw DigiD werkt en of er geen storing is bij UWV. U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen via DigiD.
➡️ Wachtwoord opnieuw instellen | Contact opnemen met UWV
➡️ Wachtwoord opnieuw instellen | Contact opnemen met UWV