Belastingdienst - MijnPortaal gebruiken

Belastingdienst - MijnPortaal gebruiken

Hoe gebruik ik MijnPortaal? β–Ά

MijnPortaal is de digitale omgeving van de Belastingdienst. Hier kunt u belastingaangiftes doen, toeslagen beheren en betalingen uitvoeren.
➑️ Ga naar MijnPortaal

Welke zaken kan ik regelen via MijnPortaal? β–Ά

U kunt via MijnPortaal onder andere uw belastingaangifte indienen, toeslagen aanvragen of wijzigen en openstaande betalingen inzien.
➑️ Meer informatie over MijnPortaal

Hoe wijzig ik mijn gegevens in MijnPortaal? β–Ά

U kunt uw persoonlijke en financiΓ«le gegevens wijzigen door in te loggen op MijnPortaal en naar het betreffende onderdeel te gaan.
➑️ Mijn gegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn belastingaangifte indienen? β–Ά

U kunt belastingaangifte doen door in te loggen op MijnPortaal en de instructies te volgen onder 'Aangifte'.
➑️ Belastingaangifte doen

Hoe neem ik contact op met de Belastingdienst? β–Ά

U kunt contact opnemen met de Belastingdienst via telefoon of online contactformulieren.
➑️ Contactgegevens Belastingdienst