Belastingdienst - MijnPortaal gebruiken

Belastingdienst - MijnPortaal gebruiken

Hoe gebruik ik MijnPortaal?

MijnPortaal is de digitale omgeving van de Belastingdienst. Hier kunt u belastingaangiftes doen, toeslagen beheren en betalingen uitvoeren.
➡️ Ga naar MijnPortaal

Welke zaken kan ik regelen via MijnPortaal?

U kunt via MijnPortaal onder andere uw belastingaangifte indienen, toeslagen aanvragen of wijzigen en openstaande betalingen inzien.
➡️ Meer informatie over MijnPortaal

Hoe wijzig ik mijn gegevens in MijnPortaal?

U kunt uw persoonlijke en financiële gegevens wijzigen door in te loggen op MijnPortaal en naar het betreffende onderdeel te gaan.
➡️ Mijn gegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn belastingaangifte indienen?

U kunt belastingaangifte doen door in te loggen op MijnPortaal en de instructies te volgen onder 'Aangifte'.
➡️ Belastingaangifte doen

Hoe neem ik contact op met de Belastingdienst?

U kunt contact opnemen met de Belastingdienst via telefoon of online contactformulieren.
➡️ Contactgegevens Belastingdienst