Belastingdienst - MijnPortaal gebruiken
Hoe gebruik ik MijnPortaal? ▶
MijnPortaal is de digitale omgeving van de Belastingdienst. Hier kunt u belastingaangiftes doen, toeslagen beheren en betalingen uitvoeren.
➡️ Ga naar MijnPortaal
➡️ Ga naar MijnPortaal
Welke zaken kan ik regelen via MijnPortaal? ▶
U kunt via MijnPortaal onder andere uw belastingaangifte indienen, toeslagen aanvragen of wijzigen en openstaande betalingen inzien.
➡️ Meer informatie over MijnPortaal
➡️ Meer informatie over MijnPortaal
Hoe wijzig ik mijn gegevens in MijnPortaal? ▶
U kunt uw persoonlijke en financiële gegevens wijzigen door in te loggen op MijnPortaal en naar het betreffende onderdeel te gaan.
➡️ Mijn gegevens wijzigen
➡️ Mijn gegevens wijzigen
Hoe kan ik mijn belastingaangifte indienen? ▶
U kunt belastingaangifte doen door in te loggen op MijnPortaal en de instructies te volgen onder 'Aangifte'.
➡️ Belastingaangifte doen
➡️ Belastingaangifte doen
Hoe neem ik contact op met de Belastingdienst? ▶
U kunt contact opnemen met de Belastingdienst via telefoon of online contactformulieren.
➡️ Contactgegevens Belastingdienst
➡️ Contactgegevens Belastingdienst